Sponsored Advertisement

2012年12月14日 星期五

中頂

小心誘多,慎莫追漲
終於有時間整理一下呢篇,呢篇大約係恆指約22530水平左右出的,中頂指的是中期頂部,只係用電話極速地打左個title 用個subtitle 就頂著先。

中期頂部唔係指某一點,而係某一個水平,當去到呢個水平我認為中期買上風險已過大,有中期頂部的現象,心想可能有朋友見突破後高追便出個title 先。

點解我會認為呢個位有危險
總括而言,瞬間判斷有點係依靠經驗的,22500-22700水平是上周阻力區間,在225水平拉升根本無水位可言,指數要突破周線加日線BB頂需要更大的能量,然而,由於前期調整好淺,獲利盤無洗走的前題下,好難想像有好大的上升動力。

然而,市況最終量放但漲幅不大,盤面感到吃力,這些都不是什麼好現象。

技術上而言,日線圖STC 兩線已經去到90以上水平,加上RSI 13已觸到70警界水平,21周線為軸的BB 已經收窄,這些亦要考量的點。

股市主流都係輸錢
現今主流判斷都係買上,我認為,評論員壓倒性地看上便很危險,歷史不斷重現,洗腦式的買上買上及買上,末日博士絕跡,反而係另類指標,至少我看,短線也要再有些許調整,雖然我看調整幅度應該會大一點。

沒有留言:

張貼留言

請各位閱畢後在「反應」上打個分,讓小弟知道各位對博文的喜好!