Sponsored Advertisement

2012年4月23日 星期一

選錯輪?

 什麼是「窩輪」
「窩輪」是英文Warrants的譯音,專業名稱為認股證,是一種以小博大衍生工具,持有人在規定期間內或特定到期日,有權按約定價格向發行人購買或出售的證券,或以現金結算方式收取結算差價的有價證券。
認股證分為兩大類,股本認股證及衍生認股證,股本認股證由上市公司發行,衍生認股證由金融機構(俗稱窩輪商或輪商)發行,再細分為認購證(call輪)及認沽證(put輪)兩種。(轉載自88DB.com)

窩輪的詳細構造,與及價值計算器等資訊,請各讀者到瑞信 or 法興網站中會有更詳細的介紹!

正股價格變動無法反映於窩輪價格?
在實戰中,好多時買輪後,搏中了正股的方向,但輪的價格與早前計算價格有落差, 輪商其實食了「溢價」,如有細心留意的話,每隻輪都有溢價,只是多與少的問題而已,溢價指是名義價值比實際價值高,即買貴了,負溢價則買平了。牛熊證有時則會負溢價,好多時都係收回價遠的牛熊證出現,而輪負溢價的情況便比較少見。多數而言,收回日子的越長,價外幅度較大而引伸波幅又比正股波幅明顯較大的輪證的溢價都會較貼價,收回日子短及引伸波幅較細的輪證大。

由於溢價是隨市場變化而變動的,假如正股價格上升時,正溢價減少,兩者相抵後便可能出現正股價升輪不升的現象。 


那麼選擇輪時,應迴避溢價較高的輪證?
在其它大部分條件相同下,溢價較低的輪證當是較為便宜,但選輪時需要先考慮投機策略,假如為的是一個短線波幅,那麼絕對應選擇有相當的日均交易量,槓桿較大,溢價較低的輪,如果是作為一個中長線投資者,那麼有時便為了可以安心地坐而硬食溢價了,當然,勤力的亦可以不斷轉換短輪方式盡量令自己在溢價中不輸給輪商。

實戰中如何處理,很考各人的投機特性,因此,在選輪上是沒有絕對答案,每個選擇都有取捨,在玩短輪中亦要在市況一下逆時中承受較大的損失等,玩長輪則可能要等很久才有收成,很悶,所以,我認為先評估自己在投機中的長短,在plan 1個最fit 自己的投機策略才正確!

$6000 元投機組合中的13672 正正被食了溢價,但這與我一向的投機策略有關,因為我很多時買了都是博一個較大的中長線變動,不太擅長處理短線波幅,買入賣出總會有遲緩,而且經常都不能買到最低,因此,我慣常都是玩長輪的,搏其時間值損耗低,時間長不用經常花腦筋想點轉換,只能說因為Lonely 是這樣的懶人,惟有被輪商欺負了 lol

而且,資金十分有限,我想每一次買賣的單位都至少50,000股,價內輪的輪價有時又太貴,買只有1-2萬股好似不夠豪氣,哈!

比亞迪的洗盤是耍人的

比亞迪發盈警後被洗盤,跌至$18.68後反彈,翌日再跌但形成高低腳形態,確定底部,而星期四突破放量洗盤,同日我提及比亞迪洗盤係耍人的,合埋眼一下子就過去,原因在於他的低位並未穿89日線,星期五收十字星,市況一開即下試89日線支持急彈,尾市轉弱後收十字星,收交縮減,形態似是短底,成交亦似短底。 

現今要留意的是比亞迪於星期一能否開市即上升,有成交配合地出陽燭,並於下周內收復$23.2短線高位。個人認為,新能源是大勢所趨,星期日亦有消息指溫總理聯同冰島發展新能源,但還是要繼續留意他的發展,如果還是疲弱便提早止賺離場,雖然,個人對比亞迪還真的幾有信心!lol 

最終,小弟於21.6將比亞迪持倉減少,於$21水平轉入國壽,維持60%持倉。

港股總結
市況於今日上午縮量波動後最終向下突破,直接跌破短線炒賣看底線21日線,同時跌破上升趨勢線,明日預計會再有追沽現象。

美股與澳元情況  
美股與澳元都跌破趨勢線,美股的跌幅目標大約在0.618/0.764 of 12710 - 13131 = 12870/12809 (89日線及21周線水平在12770,相信今晚/明日可能到達)
教學圖:跌破趨勢線後出錘頭,這便是類似大跌破線後的見底特點,現在便要看今晚稍後會唔會再創低位。

操作要義
個人認為,明日港股一開市便有追沽現象,跌破日線支持外同時跌破小時圖上升軌,即市一開表現成關鍵,多數而言,如只是調整,跌破趨勢線後下支燭窄幅波動有底部特徵即好,相反,繼續大陰燭跌下去就不可介入,將持倉進一步減少。 關鍵支持在89日線明日約20250 水平,同時留意20032-21074 0.5/0.618修正幅度的 20553/20430 水平的支持。

假如市況反彈 嚴防反彈回抽趨勢線後再跌的陷阱,看圖。
 Source: www.aastocks.com
 
重申,小弟繼續看好中長期後市,短線炒賣記得要以5日線為鋼,明日收市前收復不了5日線 OR 21日線即使低位反彈亦不可過市。

更新事項
小弟正試緊搜尋function,在右方twitter 上面,該搜尋器只能搜尋blog 文的關鍵字,連結及其它網頁,就是不能同在twitter 之中 lol

另外,在右方Useful link 之上新增了 RSS feed,有閱讀器的朋友可利用該function,當blog 有任何更新或留言時便可立即得到通知。

本blog 的排名正在上升!
本blog 已登記top-bloggers.com,現在排名已進佔300大之內了!實在令我感到十分起勁!證明我努力的準備沒有白費,這些全賴各位的支持,希望各位繼續來臨,並積極留言,一起搞好呢個blog! 

有兩件事請大家幫忙!
大家見到右方有一個統計,關於你有多喜愛呢個blog 的,如能得大家投票表達意願就真的十分感謝了!
另外,我在右下方有個useful link 的,若大家如有十分喜愛及有益的投資網站想與大家分享的, 請大家於留言中寫低URL,小弟Review 後便會加入到Useful Link 中與各位各享!



60 則留言:

  1. Lonely
    感覺到你很用心的做這個 blog,我在你的文字和見解中也學到很多,因為我還在努力的學習中,所以也請你繼續努力^^
    Matt

    回覆刪除
    回覆
    1. lol 我還是覺得很好多地方可以做得更好,正在研究更多blogger 既function 去完善網誌xD~

      刪除
  2. 你的分析精簡,不是髙深,容易使人明白,例如數浪成遍睇完都領悟不到。星期六曰真精彩唔會有假日feel ,可見真係用心來做,非常欣賞你的半杯水心態,可以放更多東西。大家一起交流有問必答,今年小升小回,到出年歐美收水之後便可放心入巿,其實我覺得最落後係煤股1880叫做好D1171,1898真係落後得很,看一年圖好似無彈過,不過煤股都係10月打後即是冬天先好。祝讀者篜篜日上!
    jetso

    回覆刪除
    回覆
    1. 你指既係1898哩? 呵~
      多謝讚賞ar!

      我正在研究點樣係右手邊加個討論板比大家盡情洗板 ... 不過加落去之後又無反應 ...

      刪除
    2. 1171&1898真係落後 ,真係小在D人洗板,要等多D舊戰友同新戰洗板,人多先熱鬧,有交流先有進步。
      jetso

      刪除
  3. Good morning, all the 舊戰友及新加入的戰友!

    walker

    回覆刪除
  4. Lonely, you will encourage posting if you can remove the verification code (and two!).
    Jim

    回覆刪除
    回覆
    1. Jim兄對IT方面很有見地。

      walker

      刪除
    2. I am flattered. Thanks, Walker. I have some interests in algorithms.

      刪除
    3. Dear Walker, I notice you have a very clear mind, more like a scientist than a designer (I remember you said once).
      Jim

      刪除
    4. Dear Jim, My major is BBA in degree, and Marketing in Master; minor is in computer graphic. Completely cannot with a scientist mind (very stupid in computer area).

      刪除
    5. Dear Walker, given what you study, you have a logical mind by nature.
      Jim

      刪除
    6. Dear Jim, How is your short option? IV is dropping and back to normal level, it is good to you.

      刪除
    7. Dear Walker, this month about white do: cut SC208 and SC210 last Friday. Mis-judgement: did not expect over 208.
      Jim

      刪除
  5. lonely:我ng識用你个留言板 好驚
    一dy

    回覆刪除
    回覆
    1. 我delete 左留言板-0-" 都無反應...
      打開程式入面都會program code 又點會有野出到

      單純的Lonely比個網厄左~~~ lol

      刪除
  6. 搞掂左啦! cancel 驗證! 我都無留意哩 因為佢無要我驗證 哈哈哈~~

    回覆刪除
  7. Lonely兄,謝謝你的分享。在BLOG裏學到很多,比書本中的理論更為精要,努力努力丫~

    我終於都留到言同埋加到你個TWITTER入電話喇,感動~ T-T

    WilliamC

    回覆刪除
  8. Lonely:這個b10g係我第2個留言區 我係ⅠT白痴
    所以好驚 怕禁錯制 你個時間是否錯嫁 同實時有差距
    一dy

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似係跟香港時區的時間黎 但我都覺得好似差dd
      呢個就係系統set ga 我搞唔到了 -_____-"

      刪除
  9. 小牛上次提及的鐵路基建股將連同MA 2 在明日博文中發布!

    回覆刪除
    回覆
    1. 近日水泥股有所下跌但RSI都高于30,都唔知入唔入好

      刪除
  10. SP192+SC220, May, both at premium 89. I think I'll increase my minimal model fund to 80K, so I can play two (pair) contracts.
    Jim

    回覆刪除
    回覆
    1. Dear Jim, I think you can earn in May by this combination.

      walker

      刪除
    2. Thanks. I want to post in my sina Weibo (twitter), but failed; English not allowed anymore?
      Jim

      刪除
    3. Jim:我好想睇你d分析 但英文差 可否多用中文 thx..一dy

      刪除
    4. 謝謝dy, 我的工作語言是英文, 20年了, 中文很難了.
      Jim

      刪除
    5. Jim:試試 可用輸入法整合器一手寫識別(CH)
      我ng識中文打字 我都係用佢
      一dy

      刪除
  11. Hi, just a comment on the content in this paragraph "正股價格變動無法反映於窩輪價格?"
    If you can relate 窩輪溢價, IV and delta, you will know clearly why the said scenario happens and why only warrants will have "假如正股價格上升時,正溢價減少,兩者相抵後便可能出現正股價升輪不升的現象。" but it seldom happens in options.
    Warrant is actually a non-shortable option. The issuer is the seller. They will do whatever they can to minimize your profit so as to maximize their profits.

    回覆刪除
    回覆
    1. 大文 lol
      好 等我extend 埋落去先,不過我數理比較差,呵,見到一大堆數字會暈!

      還有食差價啦 交易量較細的輪spread 比較大,等等,過下再逐個逐個講 keep 著d 貨唔好賣哂著 -0-"

      刪除
    2. 唔...其實我個point係溢價(premium). 究竟呢個係乜黎? 有無人仔細諗過呢個溢價點影響你?
      如果大家淨係齋睇輪商呢個解釋,"溢價就是在窩輪到期前,正股 (或相關資產) 價格需要變動的百分比,窩輪投資者在到期日方可達玫打和。溢價是量度窩輪風險高低的其中一個數據,溢價愈高, 打和愈不容易。" 恐怕大家會繼續被窩輪這個衍生工具'食住'. 一定要了解每一個影響窩輪價架的因素, 知己知彼才有勝算.
      差價來講, 我們的思維要清晰一點及對窩輪公平一點, 所有product都會有差價, 無論OTC/Exchange Traded products/FX, 並不是只是窩輪的問題, 我著重嘅討論範圍係窩輪喺云云咁多投資工具當中是不是最好的一種? 好有幾好? 唔好有幾唔好? 呢啲係每一個老散要努力研究的問題. 情況等於你入賭場玩邊範最易贏? 百家樂?大細?輪盤?TEXAS? 自己最叻又係邊範?
      希望我blog入面2012年4月6日星期五嗰篇"預期市況不如預期自己的盈虧"會給大家一點"領悟", 係咪齋預料市況就係可以令自己喺投資市場戰無不勝呢? Soros/Warren Buffet/Peter Lynch係咪因為咁未輸過呢? :|

      刪除
  12. 支持Lonely 兄開Blog!!!分析得好詳細...
    Kevin

    回覆刪除
  13. Support :p

    Long & Short

    回覆刪除
  14. Wow 留左好多次終於比我留言啦
    好欣賞Lonely 既分析

    Long & Short

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝支持! Jim 兄提左我cancel verification 即刻多左留言 呵 有什麼不足之處記得大大力留言等我改進!

      刪除
  15. Lonely hing, 今日之大跌會否是意料之外呢?請問會否上208around 結算呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 即市跌幅咁大老實講係意料之外 本來我預計都係盤整偏弱差極207水平都應該頂得著 走左出去輕鬆下就中招 呵

      我會觀望明日表現 雖然ADR 加上美股應該會跌少d 收市 兩隻加埋暫時睇落去ADR 最終應收比較接近20550/更高水平 但明日甚為重要,要多觀望市況初段發展~

      我個人還是好友 lol

      刪除
  16. Buy warrants (or L options), one needs to be very sure about the direction. I most of time have no direction, so S option suits me. I have to say I am not very bullish but maybe A share has a better chance so 2628 could be good.
    Jim

    回覆刪除
    回覆
    1. lol 實質上 其實現今只不過係比較在的橫行市 單向爆發根本未出現

      刪除
  17. BTW, Lonely, is your blog time setting wrong? Why my most recent post was timed yesterday afternoon? :P

    回覆刪除
  18. 點解Lonely個Blog係iphone睇到
    但係電腦睇唔到@@"

    Long & Short

    回覆刪除
  19. Lonely 兄,多謝你無私分享,使我這股場初哥更有進步。
    祝你及各新舊戰友長勝!

    DKL@blog.bennyleung.com

    回覆刪除
    回覆
    1. Lonely 兄, 我有少少意見,現在是HK時間24/04/2012 早上10:15,
      但出post後所顯示之時間有不同?!可能所定的時區有別.

      DKL

      刪除
  20. 時間上的問題 我個邊設定好似無錯...但又搵唔到有關訪客時間的設定
    嗯... 我都唔知點解 不過可能同各位於google set 的時區有關係 我記得每位的google account 的設定入面都有得set 時間的 lol 我不知道有無關係了 ... ! 對不起 呢個系統問題我唔係太識處理 ... 等我今晚回家再搵下文章!

    回覆刪除
    回覆
    1. 設定 › 語言和格式 那裡可以set.

      刪除
    2. Set HK time zone the time showed correctly ><

      刪除
  21. 點解Lonely個Blog係iphone睇到
    但係電腦睇唔到@@"

    Long & Short

    回覆刪除
    回覆
    1. 收到! 佢有咩error code or just 無法顯示網頁?

      刪除
  22. 我用i phone睇到,但無得睇洗板區
    Jetso

    回覆刪除
  23. 想問洗板區點玩架?
    Long & Short

    回覆刪除
  24. 呢個首先要裝java
    Then just input a name and email
    You can blow water already!

    回覆刪除
  25. why not buy stock options?

    回覆刪除

請各位閱畢後在「反應」上打個分,讓小弟知道各位對博文的喜好!