Sponsored Advertisement

2012年4月20日 星期五

移動平均線的看盤要領

陰陽燭與移動平均線是看盤的基本
在李彿摩的年代還未有STC MACD 等工具,雖然他只談是看價位及線條的郁動而判斷出買入賣出,但相信所謂的線條應即是MA了。
將數字take average 得出平均值,然後同該平均值作參考以判斷某些數字是否表現較好是數據處理,統計學又好,電腦科學又好,都經常用到的方法。

基本功不用功,看盤不精準
可是,由於MA就係咁基本,反而落心機去研究的人就少了。實則上,MA的上落,MA的基數,以及各MA的配合都是有其原因,有不同的參考意義。

在圖表中,短周期的MA變化可以有快好大,尤其分鐘圖,但長周期MA才可以真確地表現該圖表的真正走勢,簡單而言,在一圖表中正呈調整之勢,但長周期MA向上,理應靜心等待回踩重要MA,看其支持,買入才對,相反,長MA向下,短MA向上,侯高沽先為上策。

用日線圖MA看道指最新形勢

 
Source: http://www.freestockcharts.com/
上方的短周期均線(即55日線以下)轉而向下,但下方長周期依然向上行,短周期下跌跌破長周期支持機會不大,但短線調整未足,而我相信還要盤整行箱形市至少2星期 

個人開Blog 後的感想
現在還是百廢待興,打了數篇blog 文,但主旨還是有點散亂,以前望別人寫blog 文覺得佢地交行貨,到自己寫時終於明日找有趣命題寫內容有時真的有點困難,哈哈,剛才還在BL 的blog 留言笑說他日江郎才盡就麻煩了。還有,blog 文的更新比twitter 慢,因此在blog 文中打即市市況預測實乃一敗筆。

你地既支持,多d留意,會係我進步的動力,在blog 進步途中偶爾可能會有不完美的地方,凡請各位留言指出錯處,表達感受,小弟定當努力改進,一起努力!

我決定星期六會有一週總結,星期日會有下週展望,這便當成是一個慣性,哈,那我真的是全年無休了!

36 則留言:

  1. LONELY好波!平時CUP SIR都抽人水抽得多,以為自己係股壇教主,平時講野都係好浮無見地,話人地成日轉駄,又話自己無固定立場,但就不斷話堅持牛市確立,都唔知佢想點,依家自己燈左仲要拉其他BLOGGER落水話大家都成日錯,人地錯關你Q事咩,呢種又要威又要帶頭虧既人真係好無恥,仲話要出書,睇死佢都係將其他投資書左抄右抄。

    你寫既野有見地!支持你!

    回覆刪除
    回覆
    1. -0-" 我見到你的留言,其實諗左好耐點樣回,因為要表達我對cup sir的看法同時要強調自己在該次留言中的中立性,亦要指出我對cup sir 個人並無特別意見,有的只係投資方面的意見,哈。

      因為我在BL blog 留言既時候總會有blogmates 提及cup sir,我每日都會上唔同blog/news 睇下唔同人既睇法學下知識,亦本著交流的心態去留言。

      只能說對於他所言,錢少無money management 則有點失望,三人行必有我師,小朋友唔一定無知,士兵少唔一定打敗仗,各人有各人看法吧。

      對於閣下的睇法,我不置可否,因為這已不是投資上的交流,像是對cup sir 的態度有不滿,我只能說我不會表達對cup sir 投資之外的意見。 lol

      (我真係好認真諗左好耐點回,哈。)

      刪除
    2. 投資/機HK$6000或6000萬的原則和法門其實是冇大分別.如習慣小額時都做不好,大額的結果都不會做好到那裡.
      walker

      刪除
    3. 支持$6000大作戰,目標十年後變三十萬,再同Cup Sir 講 money management ! (醉酒mode)

      刪除
    4. 哈~ 10年後變30萬會太慢
      每月有額外$3000 1年都有$36,000
      10年都36萬了 lol

      計返 10年有500萬就好了 (醉酒ex mode)

      刪除
  2. 傳統智慧話Sold in May, go away. 現在開倉是好時機嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 憑心而論,美股的5月表現唔會強得去那裡,要搏一定要搏內地股市帶升,香港國企指數跑贏,炒內險等金融創新股受惠股票。

      對美股而已,可信度較大,港股則比較有希望向上~

      刪除
  3. Lonely兄!用Fibonacci Sequence睇支持與阻力,是否更為準確?從你身上學了很多...,thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 正確 因為真的可以做到誤差得數點而已

      刪除
  4. Lonely hing, 十分讚同您每周寫總結和下周展望,熱切期待!十卜,當你感到全年無休時希望您感到仍有一班粉絲全年無休地觀看您的文章作鼓勵!

    回覆刪除
  5. Lonely兄,能每天有你的指導,blog友們當然高興,但每個人都得休息一下吧!不要迫得自己太緊啊

    回覆刪除
    回覆
    1. lol 多謝關心!orz 我果團火未熄滅 嘿~

      刪除
  6. 加油呢,集思廣益
    有個FRD想買中資保險,佢問我邊隻好,我答左平保...
    不如你搵一篇比較吓啲中資保險啦
    雖然你獨愛中人壽

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我準備下 寫係星期日果篇下周展望!

      刪除
  7. 我看今年基建鐵路股可有作為,唔知其他blog友點睇?

    回覆刪除
  8. Dear Lonely,

    I am walker (old blogmate friend at benny's blog), How are you?

    答應過您開blog後會多來看及多留言,先恭喜你卓然成家,自立門派。可喜可賀。閣下的文章寫得很有水準,不是一般報章的大路行貨,希望你可保持這用心的原則去維持這裡。如可加入一些教導分析股市的法門,對我們這些初學/常敗的讀者來說更是有意義及得著。

    現很少到那邊因感覺上和以前不同,多了意氣的爭執,少了實質的研究討論。不太適合我。

    回說一下我自己的倉位,在20200左右已再建回60%好倉,雖然這幾天成交都不配合,但仍是繼續持有及待機增持。股市初期升,往往是成交少,上次由18XXX點升到20000時,成交都是少,直到破20200後到21700時才回復正常。如等到成交配合時才建倉,可能已是中後期。當然亦要定好止賺位,我自己暫時就定20dayma 或 50dayma。請Lonely 指教下,謝。

    祝萬事如意! (修改一 delete "sir" 一字)

    朋友的留言唔知點解我gmail 見到但blog 出唔到 haa 現今補返

    回覆刪除
    回覆
    1. 價量關係我都會係星期六篇文提及

      我去uwants果邊見到好多人認為現今成交低乾升係假的 現今其實成交低先正常 現今成交高就真係唔正常

      大戶買貨易出貨難 咁既成交出唔到貨的 所以唔使太擔心 詳細星期六補返 lol

      MA 既話 其實用邊條線真係好睇點打法.. 大盤現今好難講係咩難有支持 因為大部分向下線都係假假地 我反而用5日/8日/10日線做參考~ 如果面對現今呢種市況~

      唔好叫我阿sir ar -____- walker 哥 我同各位係平等的 只係我打字多d 而已

      刪除
    2. Hahaha, Lonely Sir, 不要私自delete及更改人家的留言. 祝貴blog大成功.
      Walker

      刪除
    3. -_______-" walker 還是叫我Lonely 弟吧
      小弟班門弄斧,再加過sir,係後面真係汗顏 lol

      刪除
  9. Wish your blog a big success. Lol, lol, lol.
    Jim

    回覆刪除
  10. Lonely 你好 ^^

    (每件事的發生都不是偶然,有前因有後果,看股市一樣,做人亦一樣。 糊糊塗塗,得過且過,不去深究原因,最終必定一無所獲,更無望步向成功人生。)

    這段簡介我有同感,亦很欣賞,之前在 Benny Blog 也有留意你的分析,覺得很有參考價值,希望你繼續努力,賺多啲錢和人的支持,可在這 Blog 跟支持你的人分享和交流!^^ Matt

    回覆刪除
  11. 返緊工都上黎支持下, 遲d再留comment, 加油!

    回覆刪除
  12. A good start Lonely, keep up!!

    回覆刪除
  13. lonely兄

    非常同意walker的意見 應多提供教導分析股市的法門,對我們這些初學/常敗的讀者來說更是有意義及得著。

    今天閱讀過後 亦有同感 如是一些新手散戶 在一些名詞上未必能夠理解 例如均線55日線 盤整行箱形市 他們未必懂看架

    Q妹

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯! 無問題...

      星期日就下周展望
      星期一要review 1下個$6000 講下選輪的問題
      星期二就再補一課均線學~

      等我記低先!

      刪除
    2. thx! lonely 兄

      Q妹

      刪除
    3. 唔使客氣 lol 你幫我諗左個題目我多謝你才對 呵~

      刪除
  14. "我決定星期六會有一週總結,星期日會有下週展望,這便當成是一個慣性,哈,那我真的是全年無休了! "

    反正你都話過隨時都在作戰狀態,無所謂啦 :p

    講笑mode

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈~ 好似上過戰場既士兵回國後都係適應唔到和平的生活

      刪除

請各位閱畢後在「反應」上打個分,讓小弟知道各位對博文的喜好!